.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی غفاری:حمايت مشاركت و سازمان مجاهدين از موسوي تاكتيكي است

حجت الاسلام هادي غفاري در خصوص ديدار مير حسين با سازمان مجاهدين و جبهه مشاركت گفت: وي بايد بداند رفتار اين دو گروه پيش از اين معتدل و معقول نبوده است و آنها اصلاحات را عقب انداخته به آن ضربه زدند و خرابش كردند، سازمان مجاهدين و جبهه مشاركت اصلاحات را جرياني تندرو نشان دادند.

حجت الاسلام هادي غفاري عضو شوراي مركزي نيروهاي خط امام (ره) در گفت و گو با فارس اظهار داشت: سازمان مجاهدين و جبهه مشاركت در گذشته خطاهاي جدي مرتكب شده اند و حمايت آنها از موسوي يك حركت تاكيكي است يعني آنها به واقع حامي مير حسين نيستند بلكه براي مقابله با كروبي از مير حسين حمايت كردند.
وي افزود:اين دو گروه با كروبي مشكل دارند و اين مشكل خود را به صورت حمايت از موسوي نشان مي‌دهند آنها مي خواهند كروبي را تنها گذاشته و نشان دهند كه او حامي ندارد كاري كه پيش از اين معين انجام داد.
وي با تاكيد بر اينكه روند فعاليت امروز مشاركت و سازمان مجاهدين در ادامه چنين حركاتي است تصريح كرد: يقينا موسوي مقابل مشاركت و سازمان مجاهدين خواهد ايستاد. مير حسين بايد بداند رفتار اين دو حزب پيش از اين معتدل و معقول نبوده است و آنها اصلاحات را عقب انداخته به آن ضربه زدند و خرابش كردند، سازمان مجاهدين و جبهه مشاركت اصلاحات را جرياني تندرو نشان دادند.
وي در خصوص علت ديدار مير حسين با سازمان مجاهدين و جبهه مشاركت اظهار داشت: بالاخره مير حسين بايد اين گروه ها و بايد با هر كسي كه احتمال مي دهد براي او راي ساز باشد ديدار كند.
عضو شوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام (ره) با اشاره به آزادي احزاب و گروه ها گفت: من هم مخالف حمايت مشاركت با سازمان مجاهدين از مير حسين هستم و فكر نمي كنم كه آنها قصد تخريب مير حسين موسوي را داشتند، بلكه مي خواستند به كروبي ضربه بزنند. اما نبايد پيش داوري كنيم شايد آنها واقعا حامي مير حسين باشند. بنابراين بايد به آزادي احزاب و گروه ها در حمايت از كانديدا‌ها احترام بگذاريم.
غفاري در خصوص شكل گيري ستاد جنگ رواني پيامك‌هاي تخريبي عليه هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب گفت: بخشي از اين فعاليت‌ها مربوط به دوستان نادان و بد فكر و كم فكر جناح است. آنها بايد بدانند كه اين، روش‌ مبارزه انتخاباتي نيست.
غفاري همچنين با توصيه به هر دو جناح براي انجام ندادن رفتارهاي تخريبي عليه يكديگر تصريح كرد: بخشي از اين رفتارهاي تخريبي توسط دشمنان بسيار دانا و آگاه ما صورت مي گيرد چرا كه آنان نمي خواهند در ايران اصلاحاتي درست، معتدل و متعالي رشد يابد و بالاتر از آن نمي خواهند انقلاب اسلامي و اقتدار ملي جان گرفته و بزرگ شود.
وي در ادامه اولين حركت دشمن براي مقابله با انقلاب اسلامي را كاهش تمايل مردم به حضور در انتخابات و نقش داشتن در سرنوشت خود دانست و بيان داشت: يكي از بزرگترين تكاليف دشمن براي رسيدن به اهداف شوم خود القاي حضور كمرنگ ملي ما در حاكميت است.بنابراين من به مردم توصيه مي كنم تا نگذارند دشمن به اهداف خود برسد و با حضور جدي در انتخابات نا اميدش كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.891 seconds.